İran, İslamabad’daki Müzakerelere Katılmama Kararını Açıkladı
İran, müzakereler için Pakistan'ın başkenti İslamabad’a heyet göndermeyeceğini duyurdu. İran’ın yarı resmi Tesnim Haber Ajansı’nın bildirdiğine göre, bu karar ABD’ye iletildi. İran, çeşitli sebeplerden dolayı çarşamba günü gerçekleştirilecek müzakerelerin ikinci turunda yer almayacağını kesinleştirdi. Söz konusu kararın, Pakistan aracılığıyla ABD’ye ulaştırıldığı belirtildi. Ateşkesin son saatleri yaklaşırken, İran devlet televizyonu, ABD ile 8 Nisan’da başlayan ateşkesin Türkiye saatiyle çarşamba günü 03.00’te sona ereceğini duyurdu. ABD ve İran arasında 2 haftalık bir ateşkesin uzatılıp uzatılmayacağı konusunda henüz bir netlik yokken, iki ülke arasındaki müzakerelerin de çıkmaza girdiği ifade ediliyor. ABD Başkanı Donald Trump ise ateşkesin sona ereceğini, Washington DC saatiyle çarşamba akşamı…



