Bilecik’te Tarımsal Destek Başvuruları Başladı

Bilecik Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden Destekleme Duyurusu

Bilecik Tarım ve Orman Müdürü Necmettin Yoldaş, kuzu, oğlak, buzağı ve malak desteklemeleri kapsamında ikinci dönem başvurularının başladığını duyurdu.

İl Müdürü Yoldaş, desteklemelerden faydalanmak isteyen üreticiler için başvuru tarihlerinin 7 Nisan ile 16 Haziran 2025 arasında olduğunu belirtti. Yoldaş, “Destekleme ödemelerinden yararlanmayı düşünen vatandaşların, belirtilen zaman dilimi içinde başvurularını gerçekleştirmeleri gerekir. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak isteyenler, www.tarimorman.gov.tr/HAYGEM/ internet adresi üzerinden tüm bilgilere ulaşabilir” dedi. – BİLECİK

Related Posts

Toplu sözleşmede yeni gelişme: Kamu işçileri için kritik teklif masada

Kamu işçilerini ilgilendiren toplu sözleşme görüşmelerinde önemli bir adım atıldı. Taraflar arasında yapılan kritik görüşmenin ardından yeni bir teklif gündeme geldi. Grev süreci ve resmi kararlar sürecin seyrini etkiliyor.

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Bugün gram ne kadar? 31 Temmuz güncel altın fiyatları: Altın fiyatlarında son durum

Altın fiyatları, Temmuz ayının son günü ve haftanın sonuna doğru yükselişe geçti. Hafta boyu ılımlı bir grafik çizen altının gramı 31 Temmuz Perşembe günü 4.304 TL ile açılış yaptı. Ons altın ise 3.296 dolar ile güne başladı. Peki, bugün altın ne kadar? İşte, canlı altın fiyatları…

Son dakika | TÜİK işsizlik oranının 0,2 puan arttığını söyledi

Hanehalkı İşgücü Araştırması’nın sonuçlarına göre, 15 yaş üstü kişilerde işsiz sayısı Haziran ayında Mayıs ayına göre 52 bin kişi arttı ve 3 milyon 47 bin kişi oldu. İşsizlik oranı ise yüzde 0,2 artarak yüzde 8,6’ya ulaştı. Cinsiyete göre işsizlik …

Bakanlık yeni ÖTV zammı sonrası otomobil fiyatlarındaki değişimi takibe aldı

Ticaret Bakanlığı, yeni özel tüketim vergisi (ÖTV) oranlarının ardından otomobil piyasasındaki fiyat değişimlerini yakın takibe aldığını bildirdi.

Bilinçaltını baştan çıkarıyor: Reklamların farkedilmeyen gücü

Bilinçaltı öğrenme, düşük dikkat düzeyleri ve duygusal işleme yollarıyla tüketici davranışlarını şekillendiren reklamlar, izleyicinin farkında bile olmadan tutumlarını değiştirebiliyor. Murat Ülker bu konuyu, Dr. Robert Heath’in “Bilinçaltını Ayartmak” kitabından yola çıkarak kaleme aldı.